Friday 15 July 2011

Sorrrrrrrrrrryyyyy~


 Hari ni seharian aku mengadap laptop,bukan buat kerja tp meng update blog..dari pagi(tempat kerja)aku balik masak,lepas makan ngadap lagi blog..sampai ke petang..dan melarat sampai ke malam..akhirnya aku dapat ape yg aku nak..i love my blog..hehehee..tp klu tak selalu update pun tak guna..kan??
Leka buat blog sampai terabai si DIA.."sorry lah..saya betul2 minta maaf..bukan saya curang ataupun buat benda yg salah di belakan awak pun..sy cuma update blog je..hope awak maafkan saya yerk..saya cuma sayang kan awak sorang je..En NAWIE ALI..maaf ye..."
Saya harap awak tak marahkan saya..dan bila awak bukak blog saya nnt,harap awak puas hati..tiada ape yg dapat memgembirakan saya bila awak dapat memaafkan saya...


ialah hanyalah sekadar coretan, yang BAIK dijadikan contoh, yang BURUK jadikan pedoman

No comments:

Post a Comment